[Linux - 342] Re: [Linux - 331] YNT: [Linux - 291] Yeni Linux mail listeleri

From: Serdar KOYLU (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Tue 22 May 2001 - 21:38:55 EEST

Selamlar..

Bence acemi, usta gibi ayirmak biraz yanlis, cunku mutlaka herkes usta
listesine uye olur, ustalar burda diye. Yani teoride etkili ama
pratikte gecersiz bir cozum olur. Fakat bu listeyi "Linux" ve
"Linux-kavga" listesi diye ayirsak, hic fena olmaz diyorum.
Krizdenmidir, yaz sicagi veya bahar havasindan mi nedir, son gunlerde
ben dahil cogumuz biraz asabi gibiyiz de, en azindan rahatca
hirlasabilecegimiz bir liste olur, listenin fisinin cekilmesi kaygisi
tasimadan...

Saygi ve sevgiler..