[Linux - 331] YNT: [Linux - 291] Yeni Linux mail listeleri

From: Mustafa OZBAKIR (mozbakir@deba.com.tr)
Date: Tue 22 May 2001 - 17:48:15 EEST

iyi olur.hepimizin buna ihtiyaci var..

-----Ozgun Yleti-----
Kimden: Erol Ozcan [SMTP:eozcan@superonline.com]
Tarih: Mayys 2001 Saly 00:55
Kime: linux
Konu: [Linux - 291] Yeni Linux mail listeleri

Merhaba,

   Linux listesi oldukca genislemesi nedeniyle yeni bir takim bolumlere
ayrilmasini taraftariyim.

   linux-uzman : en az bir sene Linux ta tecrubeli etmis, root nedir, ne
is yapar, gecen gun oyle bir kernel derledim ki diyenler icin

   linux-yeni : Linux a yeni baslamis, who am i yazdiginda karsisina
ismi gorunce sasiranlar icin

   linux-geyik : Linux ile ilgili, benim Linux um senin kini dover,
benim kredi kartimin limiti sizinkinden fazla, NASA uzaylilarla iletisim
kurmus ve Linux kullandiklarini saptamis gibi geyiklerin icin. Ornegin
bunlari biliyor muydunuz :

  Dunyada RFC 1149, CPIP (carrier pigeon internet protocol) protokolunu
gerceklestiren ilk isletim sisteminin Linux oldugunu biliyor muydunuz?
Iste Alan Cox ile beraber yapilan testler ve teknik detaylari asagidan
ogrenebilirsiniz
http://www.blug.linux.no/rfc1149/

  Bunun uzerine FBI bu protokulun kullanilmasinin ulasal guvenligi
tehdit ettigini belirtmis:

http://i-want-a-website.com/about-linux/may01.shtml#Carnivore

   Bu sekilde uc kisma ayrilmasinda buyuk fayda goruyorum. Herkes nereye
mail atmasi gerektigini bilir ve okuyanlarada ne okumak istediklerini.
Eger bazilari buna ragmen ilgili listeye mail atmiyorlarsa moderator
tarafindan uyarilir hala devam ediyorsa direkt banlanir. Bu konuda ciddi
istekliyim peki sizler ne dersiniz?

iyi calismalar..
Erol Ozcan