[Linux - 352] Re: [Linux - 331] YNT: [Linux - 291] Yeni Linux mail listeleri

From: Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Date: Wed 23 May 2001 - 10:46:18 EEST

Selamlar,

Linux listesinin ayrilmasi konusuna katilmadigimi belirtmek istiyorum.
Bunun nedenlerini de siralamak gerekiyor:
1) Boyle bir guruplamaya gidersek onceden sanirim Buragin dedigi gibi
Herkes linux profesyonel listesine uye olur ve ordan cevap beklemeye
baslar bu da bolunmenin bir ise yarayamayacagini ortaya koyar.

2) Aksini dusunursek herkesin duzgun olarak dogru yerlere uye oldugunu
kabul edersek(Ki imkansiz gibi) bu seferde profesyonel yada ustalar diger
listelere uye olacagindan esas yardima muhtac insanlara bir birine yardim
edemez duruma duser.

3) Benim cogu arkadasimda gordugum yaklasim pek farkli degildi.(Usta
sinifinda sayilabilecekler) Listeye uye bile degilim diyorlardi(linux
listesine) Keza bu insanlar belki zorla profesyonel listeye uye olurlar
ama digerlerine gecmeleri pek imkan dahilinde gozukmuyor.

4) Diger yandan herseyin iyi gittigi dusunulurse bircok listeyi izlemek
cogu kullanici icin zor olacaktir. Bu da verimi dusurecektir.

Yukarida saydigim nedenlerden dolayi listenin bolunmesine simdilik
karsiyim. Belki ilerde internet etigi iyice yerlestikten sonra bence bu
tip bir bolunme bize yarar saglayacaktir.

iyi calismalar dilegiyle

Devrim SERAL