[Linux] gnuisletme yardım tekrar

From: ali vardar (ali_vardar@yahoo.com)
Date: Thu 19 Jul 2001 - 12:31:28 EEST

Selamlar

Neden yardım istiyor demeyin lütfen çünkü ufak bir
uygulama olsa hemen oturuu ugrasırdım. Ama zaman en
buyuk sorun benım ıcın bu aylarda en yogun zamanlar.
Kısmetse gtk kitabı ikinci baskısını yapacak bir iki
ay sonra ve zaman cok değerli (kitabtaki butun ornek
kodları www.linuxprogramlama.com adresine
yerleştirceğim. Bu yüzden yardım istiyorum çünkü ben
her yardım isteyene yardım ettim ve konuda kendimi
haklı görüyorum.

Piyasada gözlemlediğim sadece ön muhasebe tutan epey
firma var. (Cari ve Stok) 1992 yılında calıstıgım
şirket link almak için 1000 kusur dolar vermişti bu iş
için yani sadece sari ve stok bolumleri için,

Bir şirkete bedava işletim sisitemi ve stok cari
uygulması kurulması durumunda ve tabiki bedava sql
server( su an mysql) bir şirket ne kadar kaara gecer.
En azından bu maliyeti tek kullanıcı ıcın 2000$ office
falan filanla rakam epey buyur.

Destek olacak kşiler henüz hala çıkmadı. Tek başıma
yazmaya devam edicem ama bu cok uzun zaman alıyor.
Nİyetim oturmuş bir şey yazmak. sonradan bu işe
yaramaz deyip insalnarı soğutmak değil.

Ekran ekran iş bolumu yapmak istiyorum butun tablolar
otomatik oluşturuluyor.
Eminim C bilen birisi zorlanmayacaktır uzerinize Gtk
ile ilgli bir yuk asla yuklemiyeceğim.

Sadec msqyl ve c ki bu php kullanan birisinin zaten
kolaylıkla yapabileceği şeyler.

İleride gtkhtml ile raporları yapacagım kısmetse ama
en son asamalrda olacak ve proje eğer otutursa cok
buyu boyutlara ulasabılır.

Saygılarımı sunuyor yardımlarınızı bekliyorum.

M.Ali VARDAR