[Linux] Re: Debian

From: Imran Geriskovan (imran.geriskovan@ims.com.tr)
Date: Thu 19 Jul 2001 - 13:10:07 EEST

> Selam Hocam,
> Ozledik seni... :) Nerelerdeydin?

Uzun hikaye.. :)
Okul bitti. Askerlik. İş filan....

> Maalesef. Sanirim Turkiye'de de o "garip" Alman'in ne ayak oldugunu
> ogrenmeyen kalmadi... En son beni mahkemeye veriyordu... :)

:) tr.debian.net web sitesinin otomatize edilmiş insan canlılığı içermeyen
çoğu yerde gördüğünüz otomatik content generation mekanizmaları
ile kurulu olduğunu görüyorum.

Dernek tartışmalarına yönelik olarak
www.linux.org.tr nin özenle bu görünümü vermeyecek
bir yapıda olması yönünde bir düşünceye sahip olduğumu da
buraya sokuşturayım şimdi. :)

Imran