[Linux] Re: gnuisletme yardım tekrar

From: PCc0d3r X (pcc0d3r@yahoo.com)
Date: Thu 19 Jul 2001 - 14:15:34 EEST

--- ali vardar <ali_vardar@yahoo.com> wrote:

> Selamlar
>
> Neden yardım istiyor demeyin lütfen çünkü ufak bir
> uygulama olsa hemen oturuu ugrasırdım. Ama zaman en
> buyuk sorun benım ıcın bu aylarda en yogun zamanlar.
> Kısmetse gtk kitabı ikinci baskısını yapacak bir iki
> ay sonra ve zaman cok değerli (kitabtaki butun ornek
> kodları www.linuxprogramlama.com adresine
> yerleştirceğim. Bu yüzden yardım istiyorum çünkü ben
> her yardım isteyene yardım ettim ve konuda kendimi
> haklı görüyorum.

Bence de kendisi kesinlikle bu konuda hakli!
Kimseden yardimini esirgedigini hic gormedim...

> [...]
> En azından bu maliyeti tek kullanıcı ıcın 2000$
> office
> falan filanla rakam epey buyur.
>
> Destek olacak kşiler henüz hala çıkmadı. Tek başıma
> yazmaya devam edicem ama bu cok uzun zaman alıyor.
> Nİyetim oturmuş bir şey yazmak. sonradan bu işe
> yaramaz deyip insalnarı soğutmak değil.
>
> Ekran ekran iş bolumu yapmak istiyorum butun
> tablolar
> otomatik oluşturuluyor.
> Eminim C bilen birisi zorlanmayacaktır uzerinize Gtk
> ile ilgli bir yuk asla yuklemiyeceğim.
>
> Sadec msqyl ve c ki bu php kullanan birisinin zaten

evet arkadaslar
kendisi de diyor gtk ile ilgili yuk yuklemeyecekmis

> İleride gtkhtml ile raporları yapacagım kısmetse ama
> en son asamalrda olacak ve proje eğer otutursa cok
> buyu boyutlara ulasabılır.
>
> Saygılarımı sunuyor yardımlarınızı bekliyorum.
>
> M.Ali VARDAR

Ali Vardar bey gtk hakkinda az cok bilgim var ama
mysql+c icin bir sey diyemeyecegim.
Bildiginiz gibi butonlar icin ugrastim.
Bu arad bana cevabinizi iletmediniz halen olup
olmadigi ile ilgili; eger olmadiysa lutfen belirtin...

herkesin bu projeye destek vermesi dilegiyle

iyi calismalar
PCc0d3r
X-G3n
http://xgen.linux.org.tr/