[seminer-cg] Re: Marmara üniversitesi öğrencileri adına cevap beklemekteyiz.

From: Enver ALTIN (enveraltin@yahoo.com)
Date: Sun 14 Apr 2002 - 17:55:33 EEST

On Sun, 2002-04-14 at 11:01, Devrim GUNDUZ wrote:
> Kayseri'deki ogrenciler genel olarak Delphi ve Paradox/Oracle
> kullaniyorlar... ve hepsinin genel meraki Kylix nedir, ne degildirden

10 Nisan'da bunu anlatmaya calistim. Sunum, icerigin gidisini
kestiremedigimden istedigim gibi degildi ama, yeterli sayilirdi;
arkadaslarin orta duzey sorularina temel olusturdu ve aslinda sunuma
katilacak insanlarin tahmin ettigim bilgi duzeyinin cok uzerinde bir
katilimla karsilastim ve sunum sonrasinda yoneltilen sorular da
beklemedigim kadar derindi.

> karsiliyor... Zaten amac kylix'i tanitmak degil zaten kullandiklari
> sistemi nasil aktabileceklerini gostermek olmali...

Haklisiniz. Sunum sirasinda biraz daha "ne, nedir?"e yonlendim.

> dolayisiyla senin anlatabileceklerin belki hocalarada bir isik tutup, daha
> sonraki ders ve programlarda bu konularinda islenmesine yardimci

> Kisaca senin anlatacaklarini ilgiyle dinleyecek insanlar var, bilgiye
> aciklar, fanatik degiller, yenilikleride takip ediyorlar ve en onemlisi
> surekli arastirma/gelistirme yapiyorlar...

Bu acik bir davet midir Kayseri'ye? :) Bu arada, sunum notlarimi isteyen
birkac mail aldim, seminer.linux.org.tr'de henuz yoklar.

Saygilar

--
Enver (a.k.a. skyblue)