[seminer-cg] Re: Marmara üniversitesi öğrencileri adına cevap beklemekteyiz.

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Mon 15 Apr 2002 - 09:20:55 EEST

Merhaba,

14 Apr 2002 17:55:33 +0300 tarihinde Enver ALTIN <enveraltin@yahoo.com> yazdi:

EA> Bu acik bir davet midir Kayseri'ye? :) Bu arada, sunum notlarimi isteyen
EA> birkac mail aldim, seminer.linux.org.tr'de henuz yoklar.
kesinlikle oyle. kylix konusunda olabildigince donanimli olman gerekiyor ki, "programlama istiyos" diyen yerlere yanimizda cep penguen olarak tasiyabilelim.

serdar zaten gelir herhalde ankara senlik donusu, senlik icin hazirladigi "linux programlamaya giris" semineri cok lezzetli olur kayseri icin diye dusunuyorum.

enver ve serdar disinda kayseri'deki bilisim haftasina katkida bulunabilecek? ahmet sen izin alabilir misin? bir squid iyi olurdu.

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694