[router-cg] Re: router-cg uzerine.. Toplu cevap..

From: komur@gnu.gen.tr
Date: Sat 25 May 2002 - 16:54:49 EEST

Bu bir gelenek herhalde. Isi buyutmenin hic bir anlami yok. Yazdigim
mailler dagiliyor anladigim kadariyla. Once kucuk bir is yapacagiz. Adi
sani belli. Lutfen ish kucuk diye hafife alinmasin. Buyutursek altindan
kalkacak zaman yok.

Yani surada en fazla 2 a4'e sigacak bir paper hazirlayacagiz.

Bunu yapmak icin tecrubesi olan arkadaslar bildiklerini yazacak. Daha
sonra bunu deneyecegiz.

Bu grubun yoneticisi olarak simdilik isin buyumesi taraftari
degilim. Oncelikle yapmamiz gerekeni yapalim. Oun ardindan LKD'nin elinde
maddi bir buyuluk olursa oynayacak oyuncak bilem alabiiriz. Daha sonra bu
oyuncak ile hayalimizdeki dusunceleri gerceklestiririz. Ama oncelikle isi
buyutmeden sonuca hedefli calisma yapmaktir.

Yine tekrar ediyorum.

Bir ATM interfac.
Normal telefon santralleri arasinda haberlesme.
Routing yazilimi
FireWall yazilimi
Secimlik olarak WAN (SyncSerial) interface.

Konusmalarin bu konulara odakli gelismesini istiyorum. Konu cok basit
olabilir. Ama sonuc vermedigi surece basit olmasinin hic bir anlami
yoktur. Oncelikle tanimi yapilan is uzerinde sonuc istiyorum.

--
Yavuz