[router-cg] Re: [Fwd: Re: Metin uzerinde yeni gelisme..]

From: Tahir BUyUkbaSaran (tahir@ankara.edu.tr)
Date: Sat 25 May 2002 - 18:16:46 EEST

> Tahir hocam Ankara Universitesinde ATM/Linux konusunda
> tecrubelisiniz. Serdar'in Cumhuriyet Universitesinde olduguna dair bir
> soylenti var..))

        ATM konusundaki tecrubeden bahsedilen yIllar Once bir linux'a Fore
ATM kart takIp Lan emulation yaptIrmaktan ibarettir...:)
        Herneyse Mikrobeta'nIn kartlarIndan 2 adet kart arkadaSlarImIn
Sirketinde mevcut...Kartlari kullanmak iCin izin aldIm..Ancak
eldekiler E&M destekli deGil yani direk santrallere takIlamIyor...Bilgi
ISlem Merkezindeki ATM kartlar iCin de Daire Baskanimla konusmadim...BIr
konusiyim tamam derse haber veririm...