[router-cg] Re: [Fwd: Re: Metin uzerinde yeni gelisme..]

From: komur@gnu.gen.tr
Date: Sat 25 May 2002 - 17:01:33 EEST

On Sat, 25 May 2002, Tahir BUyUkbaSaran wrote:

> ATM konusundaki tecrubeden bahsedilen yIllar Once bir linux'a Fore
> ATM kart takIp Lan emulation yaptIrmaktan ibarettir...:)
> Herneyse Mikrobeta'nIn kartlarIndan 2 adet kart arkadaSlarImIn
> Sirketinde mevcut...Kartlari kullanmak iCin izin aldIm..Ancak
> eldekiler E&M destekli deGil yani direk santrallere takIlamIyor...Bilgi
> ISlem Merkezindeki ATM kartlar iCin de Daire Baskanimla konusmadim...BIr
> konusiyim tamam derse haber veririm...

Bilkent Universitesinde de Fore ATM kartlari var. Bunlari almak konusunda
benim bir problemim yok. Ayrica Bizde FORE Switch var. Bunlari denemek
icinde mekan bulunuyor. Vaktin oldugunda bize gelirsen bunlari test
edebiliriz.

Bunlarin disinda (senlikte Sancar diye bir arkadas ile tanismistim. Onda
QuickNet'in kartlari varmis) telefon kartlarini denemek icinde bilkent'in
tlf santralini kullanabiliriz. Ikinci bir telefon santralide baska bir
yerden bulmak mumkun olur. Yine senlikte Karelden bir arkadas vardi. Bu
kisilerle irtibata gececek olan varmi?

Ayrica butun donanimi test etmek icin ben PC hardware saglarim.

--
Yavuz