[Linux] Re: HakkiÖcal .

From: Cetin, Gorkem (gorkem@gelecek.com.tr)
Date: Wed 03 Jul 2002 - 18:20:14 EEST

On Tue, 2 Jul 2002, Ansugo wrote:

> Gerçek kimliğimin bundan fazla birşey ifade edebileceğini sanmıyorum.
> Yıllardır herhangi bir yer de bundan farklı birşey kullanmadım. Sadece
> bikaç extra nickim vardır, onları başka topluluklar içinde kullanıyorum.
> Ama merak ederseniz söyleyeyim, bana gerçek hayatta da bu isim ile
> hitap ediliyor...

Gerçek kimliğin yoksa, tartışmanın da bir anlamı yok. Annen sana
"Ansugocuğum, yavrum, bir bardak su getirir misin?" şeklinde mi
sesleniyor? Maç yaparken "Ansugoo paaas!" diye mi çağrılıyorsun? Neden
adını söylemekten gocunuyorsun ki?

Kaldı ki, dürüstçe tartışmak için adını saklamanın bir sebebini
göremiyorum.

<..>

> milyonlarca satır kodu? Ya da size şöyle diyeyim : "linux kullanan kaç
> kişi tutupta kernelin kodu ile uğraşıyor?" Bunlar bana biraz abartı
> geliyor. "Normal yaşamda" kimse uğraşmaz böyle şeylerle. Bir şirket
> "Yahju şunun altındaki teknolojiyi bir karıştıriiim bakim, neler yatıyor
> burada?" diye düşünmez. Tutar işini görür, sorunsuz sa kullanmaya devam
> eder. Çok sorun yaşıyor ise, alternatif arar. Olay çok açık değil mi? Ya
> da ben mi göremiyorum?

Konu burada takılıyor, işte. Önerim, bu yazdıklarınızı yaşı en az 50,
tercihan kamuda çalışmış, özellikle devlet sektöründe güvenlik konusunu
hatmetmiş, serbest yazılımın ne olduğunu uzun uzadıya bilen birisine
gösterin. Sonra da yorumlarını dinleyin. Ama tanıdık birisi olsun, hiç
olmazsa içinden alay etmez, dürüst davranır.

İşte o zaman ne için borazancılık yaptığımızı daha iyi anlarsınız, neden
bir IRC kaydına bu kadar takıldığımızı görürsünüz. Yoksa bu tartışmayı
modemle İnternet'e bağlanan liseli bilgilerinizle sürdürür, gidersiniz. MS
goygoycularının peşinden koşturmaya devam edersiniz.

Bu tartışma benim açımdan kapanmıştır, hayaletlerle boks yapmaktan farksız
bir durumdayız.

İyi çalışmalar
Görkem
Gelecek A.Ş