[Linux] Re: HakkiÖcal .

From: Ansugo (ansugo@gmx.net)
Date: Tue 02 Jul 2002 - 21:53:14 EEST

//Öncelikle unuttuğunuz şu "Merhaba"yı bir ekleyelim

Merhaba;

Cetin, Gorkem wrote:

> Gerçek kimliğin yoksa, tartışmanın da bir anlamı yok. Annen sana
> "Ansugocuğum, yavrum, bir bardak su getirir misin?" şeklinde mi
> sesleniyor? Maç yaparken "Ansugoo paaas!" diye mi çağrılıyorsun? Neden
> adını söylemekten gocunuyorsun ki?
>
> Kaldı ki, dürüstçe tartışmak için adını saklamanın bir sebebini
> göremiyorum.

Ben görüyorum ? Evet o konuda haklısınız. Bana annem Ansugocuğum
demiyor. Ama arkadaşlarım diyor. Yeterli mi?

Bunun dürüstlük ile alakası da yok. (Mümkünse kötü laf sahibine dönsün).
Ben kendimi gayet dürüst olarak görüyorum. İsmimi ise öğrenmek isteyen
gayet rahat öğrenebilir...

> [...]
> tercihan kamuda çalışmış, özellikle devlet sektöründe güvenlik konusunu
> hatmetmiş, serbest yazılımın ne olduğunu uzun uzadıya bilen birisine
> gösterin. Sonra da yorumlarını dinleyin. Ama tanıdık birisi olsun, hiç
> olmazsa içinden alay etmez, dürüst davranır.
>
> İşte o zaman ne için borazancılık yaptığımızı daha iyi anlarsınız, neden
> bir IRC kaydına bu kadar takıldığımızı görürsünüz. Yoksa bu tartışmayı
> modemle İnternet'e bağlanan liseli bilgilerinizle sürdürür, gidersiniz. MS
> goygoycularının peşinden koşturmaya devam edersiniz.

Benim liseli bilgilerimden ben gayet memnunum. En azından kimseyi
"kandırmıyorum". (Bakın bu lafı alay ettiğiniz için, bir iade-i alay
olarak yazıyorum. Uslup ne kadar güzel olursa, kişinin de o kadar güzel
olduğu ortaya çıkıyor. Dolayısı ile, bende ona göre davranıyorum)

Sizinle bilgi yarışması yapma niyetinde değilim. Ben çok biliyorum
demiyorum, asla da hiçbir konuda "burnu büyük" bir tavır sergilemedim.

Ms goygocuları(?) nın peşinden koştuğmuda hiç sanmıyorum. Ben Gelecek
Linux (RedHat) değil belki ama başka bir Linux kullanıyorum. OS'imden de
gayet memnunum. At gözlümlerimde yok, her OS'e kapımda gönlümde açıktır.
  Ki hemen yanımdaki makinemde Windows 95 yüklüdür.

(Hayatımda ilk defa bu kadar çok suçlama ile peşpeşe karşılaşıp, cevap
yazmak zorunda kaldım. Bu açıdan tebrik ederim...)

> Bu tartışma benim açımdan kapanmıştır, hayaletlerle boks yapmaktan
farksız
> bir durumdayız.

Farklı bir durumdasınız... Çünkü ben hayalet değilim. Bu email adresini,
nicki ise ne kadar zamandır kullandığımı söyledim. Ek olarak bunun
gerçek soyadım olduğunu da şimdi söylüyorum. Eğer merak etti iseniz,
"kim bu hayalet", "Yoksa bu BSA'nın çığırtkanı mı?" derseniz, emailime
gelecek herhangi bir istekte, soy kütüğümüde dökerim. Sözde Internet
gelişiyor, e-mail, irc, instant-messanging programları var. Hani nerede?

> İyi çalışmalar
> Görkem
> Gelecek A.Ş

Sevgiler, Selamlar...

(Ve ben ..unuz, ..iniz diyorum... Çünkü ortam public...)