[Linux] Re: HakkıÖ c al.

From: Ansugo (ansugo@gmx.net)
Date: Tue 02 Jul 2002 - 21:27:17 EEST

Merhaba;

Öncelikle Hakkı Öcal babamızın oğlu değil. Otorite istiyorsanız, yani
illa bir otorite istiyor, illa bir çoban istiyorsanız, etrafınızda
birçokları var, ekstra bir kişiye gerek var mı?

Boşuna dememişler, işletim sistemi bahane, suç sistemine bakamayan
Admin'de diye :)

Ki buradaki thread'in gelişimi sizin dediğiniz gibi, Linux'mu MS'i
döver, yoksa hangisi daha güçlü parandeler atar?" a dönüyor, ama konu
esasen o değil idi.

Ek olarak internette hangi teste güvenenebileceğimiz belli değil. Kimi
testte W2k serverlar geçiyor deniyor. Kimi testte Redhat serverlar.
(Redhat'tan başka sunucu var mıydı?). Ama bu testlerin ya da ecel
terlerinin sonucu, sizin iki tane serverınızın bakımsızlığı ile alakalıo
değil kesinlikle. (Ve şu bir gerçek ki, W2k serverlar yani NT mimari ile
anşa edilmiş server tipleri, gerekli güncellemeler yapıldığında, sürekli
olarak duyurular takip edilip, birkaç gerekli emailing liste kayıt
olduktan sonra, ve birkaç tane ek program ile, gayet stabil olarak ve
uzun süre çalışabilirler. Zaten bunun için üretilmişlerdir. Son
kullanıcının oyuncağı değillerdir yani...)

Sevgiler, Selamlar...