[Linux] Re: ÇalışmaGrupları

From: Serdar Koylu (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Fri 30 Aug 2002 - 19:40:56 EEST

Selamlar..

Basarili oldugumu soyleyemem, ama bende azledildim. Bundan da hic bir eziklik duymuyorum. Basarili olsaydimda azledilmis olsaydim gene eziklik duymazdim.

Sizin belge ve yerellestirme islerinde Deniz hanimla birlikte ne kadar verimli oldugunuz ve eli opulecek saygideger kisiler listesinin en baslarinda oldugunuz tartismasiz bir gercek. Bence calisma gruplarinin baskanlari bir tur koordinasyon yapiyor zaten. Bu acidan ornegin ben mesaimi boyle koordinator olarak degilde belgeyi ureterek harcamayi tercih ederim. Bence calisma grubu baskanida dernek baskanida angarya isleri yapmayi gonullu olarak (veya belkide atama ile) kabul etmis kisilerdir. Bu konuda da gorevin bir baskasina devredilmesi cok onemli olmayacaktir. Bir mevki veya rant varmi ola ki gocunalim. Dahasi sevinmemiz lazim geliyor, belki o arkadas daha iyi yapar, bende konuya daha cok vakit ayirabilirim gibisinden.

Bana su gun deseniz, al LKD baskani oldun. Ne yapacagim ki ? Ne olacak ki ? Bir suru is cikacak basima o kadar. Dahasi LKD'nin basarisizligi oncelikle benim sorunum olacak. Cok agir bir yuk. Ben kaldiramam. Ha deselerdi ki, Seminer-cg, belge-cg baskani ol, gene sokamazdim elimi tasin altina. Ama bu gorevden kacmak anlaminda degil ki . Gorevin hakkini verememek kaygisi sadece..

Bence darilacak gucenecek, hatta ciddi ciddi azledildigini dusunecek bir sey yok ortada. Bosuna gonul koyuyorsunuz gibime geliyor.

Saygi ve sevgiler..

30 Aug 2002 00:43 EEST tarihinde yazmışsınız: