[Linux] Re: ÇalışmaGrupları

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Fri 30 Aug 2002 - 13:45:06 EEST

Merhaba,

Thu, 29 Aug 2002 22:29:46 +0300 tarihinde Nilgün Belma Bugüner <nilgun@superonline.com> yazdi:

NBB> LKD yönetim kurulu en başarılı çalışma gruplarının başkanlarını
NBB> azletmiş bulunmaktadır:
NBB> Şenlik Çalışma Grubu
NBB> Sıkça Sorulan Sorular Çalışma Grubu
NBB> Belgelendirme Çalışma Grubu
eger faq-cg listesini takip ediyorsaniz, sikca sorulan sorular calisma grubunun baskani zaten uzun zamandir calisma grubuna vakit ayiramadigini soyluyor ve yerine baskasinin gelmesini istiyordu.

senlik calisma grubunun baskani da, buyuk olasilikla senlik calismalarina basladiktan sonra yonetim kuruluna girdigi ve artik senlik calisma grubuna vakit ayiramadigi icin ayrilmak istemistir. kendi kendini "azletmek" biraz komik olur :-)

bir bardakta firtina koparmasak?

yillardir linux listelerini takip ediyorum, sizin kadar hizli sinirlenip insanlara yaylim ates acan gormedim.

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694