[Linux-programlama] Re: PHP Mimarisi

---------

[Linux-programlama] Re: PHP Mimarisi

From: xenomur <xenomur_at_xenomur.com>
Date: Fri, 1 May 2009 23:59:30 +0300

Tüm cevaplar için teşekkürler. Ben yıllardır .net platformunda yazılım
geliştiriyorum. Web tabanlı ve windows tabanlı büyük projelerde görev
aldım. IIS de dll' ler vardır. Http handler lar vardır ve bunlar gelen
sayfaları alır ( dll dosyalar ) yorumlar çıktısını da verir. Burada bu
işi yapanın php' nin interpreter ı olduğunu biliyorum ama ona nasıl
ulaşabilirim ? Sayfalarından bakacağım ancak inceleyen olduysa daha
önce yazarsa sevinirim.

İyi Çalışmalar ...

Murat GÜZEL

01 Mayıs 2009 Cuma 14:39 tarihinde anıl özselgin

Murat GÜZEL
MCP, MCAD