[Linux-programlama] Re: SESSOIN problemi

---------

[Linux-programlama] Re: SESSOIN problemi

From: OKAN <liste_at_ari-tech.com>
Date: Sat, 2 May 2009 11:51:31 +0300

Teşekkür ederim ancak şu durumu açıklayamıyorum. Sorun yaşayan bir kaç kullanıcı (bize şikayet ulaşan, şikayet etmeyen kullanıcı sayısını tabi bilemiyorum) ile görüştüm, benzer hiç bir sitede sorun yaşamıyorlar, yalnızca bizde.

Bu durum mutlaka ve mutlaka kendi tarafımda bir hata olup olmadıgını test etmemi gerektiriyor, Soyle bir durum aklıma geliyor. Apache sesion'lar için Cookie atiyor, acaba bu cooki'yi atarkan bazı antivirus, firewall yazılarımlarının engelleyecegi bir sekilde mi gonderiyor. Burda php.ini icinde, ya da PHP doları ile yapılabielcekler nelerdir, özelikle cookie domain belirtilemeden gonderilen cookie'ler nedeni ile olabilri gibi geliyor.

Bugun bir kaç deneme yapıp sorunu cozmeye calısacagım, cozersem burdan paylaşırım, boyle bir durum yaşamış birileri varsa fikir paylaşımı yaparsa sevinirim.

İlgilenen herkese teşekkürler.

OKAN