[Linux-programlama] Re: PHP Mimarisi

---------

[Linux-programlama] Re: PHP Mimarisi

From: Mustafa Akgul <akgul_at_Bilkent.EDU.TR>
Date: Fri, 1 May 2009 16:12:08 +0300 (EET DST)

> Sayın arkdaşaım,
> bu konu ile ilgili olarak elde ettiğin bilgileri bizimle de paylaşırsan
> çok memnun oluruz.

Bildiginiz gibi apache ve php ozgur yazilim. ikisinde kaynak kodunu
inceleyebilrisniz.
her dgaitimin paketleirn kaynak kodu, pakeytlenmis halede bulunabilir.

kendi dagitimizinda apache configurasyona bakarsaniz, php ile ilgili
bir module bulabilirisniz.
apache configurasyona bagli olarak

x.php sayfasini bu module iletir, ondan geleni de istemciye
gonderir.

apache.org ve php.net diznlerine yada tr.apache.org,
tr.php.net (tr2 leri vs de) bakabilirsiniz.

Kolay gelsin

Mustafa Akgul