[Linux-programlama] Re: PHP Mimarisi

---------

[Linux-programlama] Re: PHP Mimarisi

From: anıl özselgin <anil.ozselgin_at_gmail.com>
Date: Sun, 3 May 2009 03:38:08 +0300

Aslında sorunuzu biraz daha açarsanız çok iyi olur.
Çünkü php kaynak kodlarını arıyormuşsunuz gibi bir anlam çıkıyor, lakin bu
kodları okumak isteyeceğinizi sanmıyorum.

Php interpreter'ı C ile yazılmış dosyalardan oluşuyor, ve bu kodları
anlamanız için interpreter'lara da özel bir merakınızın olması lazım.

Bence microsoft platformundan geldiğiniz için kavramlarımız birbirine
karışıyor.

Olay aslında çok basit: apache request alır, ilgili requesti php'ye iletir.
 Sonradan phpden gelen çıktıyı istemciye gönderir.

Anıl Özselgin