Re: [Linux-sohbet] linux.org.tr ne oldu

From: A. Murat Eren (meren@uludag.org.tr)
Date: Mon 10 Jan 2005 - 11:44:06 EET

On Monday 10 January 2005 11:11, Murat Koç wrote:
> Bu cümlen yukardaki dernek ile sorumluluklarımdan dolayı yapamıyorum
> cümlesi ile çelişki içerisinde değil mi sence?
>
> Bu durumda da "Dernek içerisinde belirttiğiniz düzenlemeyi yapacak kişi
> olmamakla beraber konuyu ilgili arkadaşlara iletebilirim veya aynı şeyi siz
> de xxx@linux.org.tr listesine üye olarak ve eleştirilerinizi oraya
> yönlendirerek yapabilirsiniz" şeklinde bir cümle kurabilecek sorumluluğa
> sahip olduğunu düşünüyorum.
>
> Ki önceki mailinde aldığım tepki dolu ciddi mailinin ciddiyetini bu şekilde
> kanalize etmek daha güzel olabilirdi? Ne dersin?

 :)

 Evet aslında orda hata yaptım.. Sonuna da olsa eklemem gerekirdi.

 Eh gençliğime verin artık (kıvırmaya başlıyorum dikkat ediniz).

> Korkunun ecele faydası yoktur :)
>
> Ayrıca bu değerlendirmeye göre acaba diyorum ben de boş boş konuşan adam
> durumuna mı düşüyorum ? :) Üstüme alınmalı mıyım?

 Efendim estafurullah, keşke herkes sizin gibi tatlı tatlı konuşsa ;)

 Şaka bir yana, eleştiriye her zaman açık olmak lazım tabi -bu konuda herkes
haklı. Fakat insan arada bir de elle tutulan, sonuca işaret eden bir şeyler
gelsin istiyor.. Bir politikacı esnekliğinde (kıvraklığında) gelen her
eleştiriyi doğru şekilde değerlendirmek kolay bir şey değil..

 Insanlar LKD'nin Türkiye'de hepimizin kabul ettiği kimi menfaatsal sebepler
dolayısıyla Linux'u doğru şekilde duyurmak ve tanıtmak için çaba sarfeden
gönüllü insanlar tarafından, hepimiz adına bir şeyler yapmaya çalışan bir
dernek olduğunu göz ardı etmememeliler. Fırsat buldukça ellerini taşın altına
sokmaya çalışmalılar.. Benim asıl takıldığım nokta bu, fakat bazen bu şekilde
hissetmeye yeterince hakkım olmadığını hissediyorum..

 Selamlar.

--

- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - A. Murat Eren meren@uludag.org.tr http://cekirdek.uludag.org.tr/~meren/ 0xF2E3E5B0, 5B3B 3095 42C6 700D D0B6 DC6F 93D6 9656 F2E3 E5B0 - -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

-- free software is a matter of liberty, not price. to understand the concept, you should think of "free speech", not "free beer". -