[linux-sohbet] Re: Turkce Dagitim

---------

From: Görkem Çetin (gorkem@bahcesehir.edu.tr)
Date: Wed 03 Mar 2004 - 12:00:04 EST

    R. Tolga KORKUNCKAYA wrote:

    >Selamlar,
    >
    >Gelecek Linux tek turkce dagitim, ulusal dagitim gibi sloganlarla ortaya
    >cikmis olabilir, dogrudur, yanlistir tartisilir. Ayrica turkce
    >diyebilmek icin epey bir caba sarfetmis, epey bir turkcelestirme yapmis
    >veya toparlamis da olabilirler. Ancak bazi kisiler tek turkce dagitim
    >budur lafina inandiysa, veya cd parasian satilan cdlerin kacak
    >olduklarini dusundulerse bu konuda bizlerin hic mi gunahi yok. Yeteri
    >kadar bilgilendiremedik demek ki kamuoyunu. Mandrake RedHat Suse gibi
> [...]

    Merhaba

    Tolga bey, mumkun oldugunca basit dusunup, resmin asil genis tarafini
    gorup, zamaninizi ayirarak bu ozeti hazirladiginiz icin cok tesekkur
    ederim. Sonucta soylediklerinizin cok buyuk bir kismina katiliyorum.
    Demek ki konu uzerinde cok dusunmek degil, saf/ari dusunmek gerekiyormus.

    Yuksel: Dogru kisilerden geribildirim almaz isen muhasebeci'nin sonunu
    kolayca tahmin edebilirsin, artik.

    Iyi calismalar
    Gorkem