[linux-sohbet] Re: Turkce Dagitim

---------

From: cagri coltekin (cagri@xs4all.nl)
Date: Wed 03 Mar 2004 - 11:08:30 EST

    Tekrar merhaba,

    Yazdiklarim bu kadar yanlis anlasilabildigine gore anlatmayi
    becerememisim ;-).

    Soylemeye calistigim ozet olarak suydu:

    Bastan dagitim hazirlamak gibi bir isin icine gireceginize
    orneklerini verdigim, daha kucuk gorunen, daha onemli parcalarin
    ucundan tutun. Enerjinizi daha yararli kullanirsiniz dedim (ya da
    demeye calistim).

    Daha acik olabildigim umuduyla,

    --
    cagri
    NOT: 18000+ paketi birden cevirmeye baslayin(baslayalim) demedim.
    On Wed, Mar 03, 2004 at 07:28:41AM -0800, Keltos Kirpi wrote:

    > Bir dagitimi yerellestirmeye 18000 paketini birden cevirmeye kalkmak gibi
    > garip bir hedefle baslanmaz. Once dagitimi dagitim yapan yerler yerellesirilir.
    > Kurulum, ayarlar, X vs vs...
    >
    > Bu ana yerellesme bazini olusturur. Ve oldukca kompakt katilimci
    > grubu ile yapilabilir. (Debian TR grubu bununla mesgul su an.)
    > Yerellestirici grubun alt yapi ile ugrasmak zorunda kalmayip
    > sadece yerellestirme isine odaklanabilmeleri onemlidir.
    > Bu imkani dagitimin genel yapisi belirler.
    >
    > Kullanici yazilimlarin yerellesmesi baska bir konudur.
> [...]

    linux-sohbet listesinden cikmak  ve tum listeci islemleri icin