[linux-sohbet] Re: Turkce Dagitim

---------

From: yalcin kolukisa (yalcink01@yahoo.com)
Date: Wed 03 Mar 2004 - 07:32:35 EST

    --- Yüksel_ÖZCAN <yukselozcan@celiknet.com> wrote:
    > Dediklerinde haklisin. Butun bunlarlar karsilasmamak
    > icin cok dikkat
    > edilmesi gerek. Linuxla 2 yildir ilgileniyorum. Bu
    > yuzden Turkuaz hakkinda
    > bir fikir yurutemiyorum. GL'ye gelince; yapilan
    > calismalarin arkasinda bir "
    > Tic. A.$. " ibaresini gormek elbette ki benim de
    > hosuma gitmiyor. Ama diger
    Bu konuda sizinle tamamen ters taraftayız :) Ticari
    şirketlerin Linux sürümü çıkartması, GNU/Linux için
    gerekli bir durumdur. Ticari destek olmadan ilerleme
    oldukça zor olur.
    > taraftan da bu calismalarin bir getirisi olmasi
    > gerek ki devamlilik
    > saglanabilsin. Butun bunlara ragmen Uludag
    > Projesinden oldukca umutluyum.
    > Umarim sureklilik arzeder.
    Umutların bittiği yerde kan çiçekleri açar derler. Ben
    bu projeyi ilk duyduğumdan beri /* S.Köylü Hocam
    FazlaMesai'de açıklamıştı */ umutlu idim. Lakin
    projenin bir kısmının sorumluluğunu üstlenmiş bir
    kişinin N.B.Bugüner'in söyledği tarzda bir sorumluluk
    örneği göstermiş olması pek hoş bir mizansen
    oluşturmuyor.

    Hayata ve olaylara olumsuz yaklaşan biri değilimdir.
    Herşeyin iyi tarafını görmeye, bardağın dolu tarafına
    bakmaya meyillimdir ama bu olay beni üzdü.

    saygılarımla

    Yalçın