[linux-sohbet] Re: listelerin bolunmesi fikri

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Sat 10 Apr 2004 - 13:07:49 EEST

Bir kac bilgi ve not :

- uzun suredir listelerin kapsamini yazacak bir gonullu araniyor

- hic bir listemizin moıderatoru yok. Moderator olmasi/olmamasi
yonunde bir karar yok. Gonullu var mi bilmiyorum.

- Murat Eren'in web arayzınde neyi kastedigini bilemiyorum,
ama listweb'te donanim sorunu var su anda.

- Ana sorun insan davranislari ile ilgili. Teknolojinin buna
cozum bulacagini dusunuyorsaniz yaniliyorsunuz.
Dogru "Konu" satiri kullanmayan, var olana bakmayan, tarama
yapmayan biri her ortamda benzeri davranislari sergileyecektir.

Saygilar
Mustafa Akgul