[linux-sohbet] Re: listelerin bolunmesi fikri

From: S.Çağlar ONUR (caglar.onur@tubitak.gov.tr)
Date: Sat 10 Apr 2004 - 12:37:51 EEST

Selamlar;

On Sat, 2004-04-10 at 12:12, Devrim GUNDUZ wrote:
> Merhaba,

> Sence e-postanın mı, forumların mı takibi daha zor? Benim kişisel
> düşüncem, forumların "kendin çal kendin oyna" türünden birşey olduğu. İşim
> gücüm yok; hangi foruma kim yeni mesaj bırakmış diye mi bakınacağım? Bence
> yanlış bu. En azından LKD için yanlış.

Katılıyowum, forumların takibi daha zor. LKD için doğru yada yanlış o
zaten benim [h]addim değil, ben aklıma geleni yazdım işte, ne
kızıyosunki küçücük çocuğa :)

> Arama, tarama ve arsivleme sorunumuz yok ki...

Yanlış bir cümle kurmuşum, demek istediğim bir sorun olduğu değilde,
arama/tarama işlerini forumlarda daha rahat yapılabileceği idi...

> YAw altı üstü bir linux-ileri listesinden nereye geldik... O listeye amaci
> disinda cok soru soruluyor olabilir; ama herkesinde bir anda linux
> konusudna neyin nasil oldugunu bilmemesi gayet normal. Yapılacak şey,
> listenin kural kümesinin hazırlanması. Elini taşın altına sokacak bir
> penguen bulunursa bu dertler bitecek. HEr liste için kurallar kümesi
> hazırlanacak ve o kişi listeye üye olduğu zaman gönderilen "hoşgeldiniz"
> iletisi içinde bunlar yazacak; kişi de ona göre e-postasını atacak.

[H]aklısın, fakat liste moderatorlerinin de yanlış atılan mesajlara
liste üyelerinden daha önce müdahale etmesi şart. Böylece
ikili/üçlü/çoklu tartışmalara bence ortam hazırlanmamış olur. Her
yanlış atılan/yanlış olduğu düşünülen e-postadan sonra kıyametler
kopuyor. Benim sıkıntım bu yönlü.

Konuyu linux-ileri'den buralara taşımak niyetinde falan değildim, sadece
alternatif öneri getirmek istedim. Yanlış yönlendiysem yada
yönlendirdiysem affola.

Saygı, sevgi, birde [h] :)

> Neyse, forum olması cidden. Onun yönetimi de zor.
> --
> Devrim GUNDUZ
> devrim@gunduz.org devrim.gunduz@linux.org.tr
> http://www.TDMSoft.com
> http://www.gunduz.org
>

> linux-sohbet listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin

S.Çağlar Onur <caglar.onur@tubitak.gov.tr>
Türkiye Bilimsel ve Teknik Araştırma Kurumu
0 312 468 53 00 / 3313