[linux-sohbet] Re: listelerin bolunmesi fikri

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Sat 10 Apr 2004 - 12:58:02 EEST

Merhaba,

On Sat, 10 Apr 2004, A. Murat Eren wrote:

> Bence bir miktar var. Ne zaman ben listelerin web arayuzune baglansam bir
> sorun ile karsilasiyorum. Gecen gun arkadasimin bilgisayarindan denedim,
> linux-ileri ve network listelerine girmeye calistim, 50 saniye bekledik ondan
> sonra da netscape document contains no data dedi vs. Yani arama tarama arsiv
> olayimiz pek saglikli calismiyor.

Yoksa siz hala annenizin arama motorunu mu kullaniyorsunuz? :-)

Google'da arama yaparken, site: listweb.bilkent.edu.tr diyorum, bitiyor :)

> Ben elimi tasin altina sokmaya hazirim, son zamanlarda bu mevzu ile ilgili
> cok gerildim, fakat benim kanim, daha once de soyledigim gibi listeleri
> birbirinden yalitacak sekilde isimlendirmek. Aksi taktirde kural kumesini
> gondermek filan bir ise yaramaz, her e-postanin altina footer olarak eklesek
> dahi kimse okumaz onlari :(

Insanlari egitmek daha verimli bir cozum. "Bizim insanimiz zaten okumaz"
deyip verimli cozumden uzaklasmak, bence faydali olmayacaktir. Bu suna
benziyor: "Linux kullanmak icin bilgisayardan anlamak gerekli, hic de
kullanıcı dostu değil!".

Yani,
"Contrary to popular belief, Unix *is* user-friendly.
 It's just not ignorant- and idiot-friendly"

deyip , insanlarimizi e-posta konusunda egitmek gerektigini dusunuyorum.

> Forum olmamasi fikrine katiliyorum, fakat yonetiminin zor olduguna
> katilmiyorum. Burda 7 tane listeye ayni anda 2'ser posta gonderen kisiye bir
> sey yapamiyoruz, listelerden atsak filan bile o postalar bizim inboxlarimizi
> dolduruyor.

O forumu takip etmek için 7/24 birilerini bulundurman gerekli; farkında
mısın?

Sevgiler,

--
Devrim GUNDUZ