[linux-sohbet] Re: listelerin bolunmesi fikri

From: A. Murat Eren (meren@comu.edu.tr)
Date: Sat 10 Apr 2004 - 12:42:08 EEST

 Merhabalar,

> Olayın bir de haber grubu ayağı var herkesin gözden kaçırdığı...
> Böyle bir sunucu kullanmamız durumunda konular birbirinden daha iyi bir
> şekilde ayrılacak; halihazırda kullandığımız e-posta yazılımıyla grupları da
> takip etmek mümkün olacaktır. Listeler de fazla şişmeyecek ve rahatlama
> olacaktır trafikte...

 Bu kesinlikle hesaba katilmamasi gereken bir alternatif bence, hem de hic bir
surette :) (isin bu ayagini da kimsenin gozden kacirdigini sanmiyorum)
ANet'in news gruplari, Turkiye'deki Linux'un yuz karasi. "Sen bir seyden
anlamiyorsan ben ne yapayim, ogren de gel" mesajlarindan kufurlere kadar her
seyin yasandigini gordum orda. Icq'dan bana "senin gibi insanlar neredeler
yahu, iki ay once Linux kurmustum ANet'tekiler yuzunden sinir oldum hem
Linux'a hem Linux'culara" diyen insnalar oldu. Ki ben neyim ki, su
listelerdeki hem engin bilgiye sahip hem de yardimsever insanlarin yaninda.

 E-posta listesindeki insanlarin birbirine olan yaklasimlari cok daha seviyeli
ve yardimsever oluyor. Tamamen kendi deneyimlerimden yola cikarak kendi
fikrimi soyledim, yanlis anlasilmasini istmem.

 E-posta listelerinden vazgecilmemelidir :(

--

- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - A. Murat Eren meren@comu.edu.tr, evreniz@core.gen.tr http://zion.comu.edu.tr/~evreniz/ 0x88FD9FC7, 910A FCB3 2AAB 4CA5 E4D9 EFFA 6555 A33A 88FD 9FC7 - -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

-- free software is a matter of liberty, not price. to understand the concept, you should think of "free speech", not "free beer". - linux-sohbet listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin http://liste.linux.org.tr/ adresini kullanabilirisniz. Bu listeden cikmak icin <a href="mailto:linux-sohbet-request@liste.linux.org.tr?Subject=unsubscribe">tiklayiniz</a>