[linux-sohbet] Re: bir oneri :)

From: Deniz Akkus Kanca (deniz@arayan.com)
Date: Mon 16 Sep 2002 - 16:32:55 EEST

M.Gokmen GOKSEL yazmış:

> Turk proje kitligi diye birsey yok !
> Turk projelerinin ciddiye alinmamasi diye bir sey soz konusu sadece.
> Isin kalitesi ve onemi Turkiye'de o kadar cok onemli ki basit bir proje
> verme hakkiniz yok gibi.

Yooo. Yalnızca projelerin geneli birisinin öne çıkıp ben şunu yaptım
demesinden doğar. Genelde "ben şunu yapalım diyorum" dendiği için yorum
geliyor. :-)

> Sizin goruslerinize uyarsak hemen hemen hic bir Turk Projesi zaten
> olamaz. Ornek olarak dcp-portal , sizin gibi dusunselerdi onlarin da
> boyle bir sey yapmalarina gerek olmazdi, sizi yanlis anlamadiysam.

Hayır, böyle bir şey hiç bir zaman söylemedim. Bu örnekten yola
çıkarsak, Dcp-portal yazarlarının PHP-NUKE'dan haberdar oldukları, en
azından onun neyi yapıp neyi yapmadığını bildikleri aşikar. Size de
benzer bir tavsiyede bulundum.

Projenizde başarılar.

Esen kalın,
Deniz