[linux-sohbet] Re: bir oneri :)

From: Davut Topcan (topcan@karadeniz.org)
Date: Mon 16 Sep 2002 - 16:39:10 EEST

  Soyledikleriniz mantiksiz seyler deyil eger turkiyede sougeforge tipi
birsey yapilacaksa
bir programci olarak bu yapilanmada benimde katkim bulunsun isterim ve bu is
icin isten arta kalan zamanimi da ayiririm.Bu konuda cesaretiniz kirilmasin
eminim benim gibi baska programcilarda bu projeye destek olacaktir.

mail:gokmen.goksel@frontsite.com.tr