[linux-sohbet] Re: bir oneri :)

From: M.Gokmen GOKSEL (gokmen.goksel@frontsite.com.tr)
Date: Sun 15 Sep 2002 - 16:40:13 EEST

Ben sizin dusuncelerinize saygi duyuyorum ve cevplariniz icin tesekkur
edrim. Yalniz bu mesaj alip vermemin "ya kardesim tamam be yapalim hadi
bende destek olucam hadi baslayalim" diye bitmesini isterdim. Cunku ben
bu maili atarken boyle cvplar gelebiliecegini dusunmustum (bkz. Davut
Topcan 'in maili). Ama hersey oncelikle bir kisiyle baslar sonra yuzlere
hatta binlere ulasir degil mi :)

M.Gokmen GOKSEL		 	      mail:gokmen.goksel@frontsite.com.tr
Web Application Developer

frontsite Bilgi Teknolojisi A.S. tel: +90 212 356 68 92 http://gg.gen.ms/ fax: +90 212 356 68 96 -------------------------------------------------------------------------