[linux-sohbet] Re: Qmail

From: Özgür Özasla (ozguro@ins.itu.edu.tr)
Date: Mon 16 Sep 2002 - 16:24:23 EEST

Merhabalar,
Fikir vermek açısından benim e-posta sunucum:

PII - 233 Çift işlemci
36 GB SCSI Harddisk 10000 rpm
128 MB DIMM RAM
--------------------------------------
USR ~4 GB
VAR ~4 GB
ROOT ~300 MB
HOME Geri kalan kısım ( bende vpopmail kurulu mailler
/home/vpopmail/domains/..../username ' de tutuluyor. )
400 e-posta kullanıcısı
DNS + Apache ( webmail var )
dosya sistemi ext2

Hiç sorun yaşamadım. Daha önce 128 SDRAM + 8 GB IDE HDD ve PII 233 tek
işlemcili normal bir hp bilgisayar ile bu işlemleri yaptığım da oldu. :)