[Linux-programlama] Re: PHP'den MySQL'i kullanmak için sýnýf/class arýyorum...

---------

[Linux-programlama] Re: PHP'den MySQL'i kullanmak için sýnýf/class arýyorum...

From: Nuri AKMAN <nuriakman_at_gmail.com>
Date: Thu, 4 Dec 2008 10:16:32 +0200

Merhaba,

Bu mesaj zinciri neticesince sizlerden çok deðerli bilgiler edindim. Bunun
için sizlere çok çok teþekkür ederim.

"cayhane::bana_iki_cay_doldur()" satýrýndan yola çýkarak yaptýðýnýz açýklama
tek kelimeyle "muhteþem" olmuþ.

Böylesi güzel cavap mesajlarý beni nasýl mutlu ediyor anlatamam...

Tekrar teþekkür ederim... Saðolun, Varolun !

04 Aralýk 2008 Perþembe 09:38 tarihinde Omer Barlas <
omer_at_serbestcagrisim.com> yazdý: