[Linux-programlama] Re: PHP'den MySQL'i kullanmak için sýnýf/class arýyorum...

---------

[Linux-programlama] Re: PHP'den MySQL'i kullanmak için sýnýf/class arýyorum...

From: Nuri AKMAN <nuriakman_at_gmail.com>
Date: Thu, 4 Dec 2008 10:08:09 +0200

Tekrar Merhaba,

Sanýrým ihtiyacýmý bu mesajýmda tam olarak izah edebileceðim. Ben aþaðýdaki
frameworkü kullanýyorum:

<?php
    //enter your code here
?>

Bunu kullanmaktan da genel olarak yorgun deðilim, memnunum. :)

Ancak, MySQL'e kayýt eklemek, silmek, düzeltmek, listelemek gibi iþlemler
artýk beni çok sýkýyor :(

Bunun için, PHP içinden MySQL'de yukarýda sýralarýðým iþlemleri daha kolay
yapabilecek birþeyler arýyorum. www.phpobjectgenerator.com (POG) bana
kullanýþlý gibi görünüyor. Ayrýca, ADOdb (http://adodb.sourceforge.net) de
bir diðer alternatif.

Acaba sizler bu konuda ne düþünüyorsunuz? Ne kullanmamý öneriyorsunuz?

Selamlar....

03 Aralýk 2008 Çarþamba 21:23 tarihinde Atif CEYLAN <atifceylan_at_gmail.com>yazdý: