[Linux-programlama] Re: PHP'den MySQL'i kullanmak için sınıf/class arıyorum...

---------

[Linux-programlama] Re: PHP'den MySQL'i kullanmak için sınıf/class arıyorum...

From: Elvin Åžiriyev <elvin_at_siriyev.net>
Date: Thu, 4 Dec 2008 10:21:33 +0200

Güzel ve samimi sohbete dalýp Nuri beyin sorusunu yanýtlayamadýk.
POG'u inceledim. hiç mantýklý gelmedi. çok falza kod var gibime
geldi.. En iyisi Zend_Db diyerek size
http://www.google.com.tr/search?q=site%3Aphpclasses.org+db
linkini incelemeyi öneriyorum.
http://www.phpclasses.org/browse/class/10/top/rated.html adresinden de