[linux-ileri] Re: cekirdek ve turkce karakter

---------

From: C.Hakan POLATKAN (hakanpolatkan@efsanelinux.org)
Date: Sat 20 Dec 2003 - 07:50:47 EST

    Murat arkadasimizin yazisindan alinti:

    > Bunlarin dagitim ile bir alakasi yok ki? Tamamen uygulamalara yonelik
    > istekler. Ki bunlari oturup yapabilecegin gibi KDE, GNOME a bildirip
    > ustunde yorum yapilmasini calisilmasini da isteyebilirsin. Ama acaba
    > herkes bu tur seyler istiyor mu? Benim icin bunlarin hicbir onemi yok
    > mesela? Asagida bahsettigin sekreter hanim icin de bir degeri oldugunu
    > sanmiyorum. Default kurulumda abla GNOME kullaniyorsa tutup sonradan
    > KDE kurup GNOME daki tema nin KDE de olmasini isteme olasiligi sence
    > kac?

    Bu da Serdar arkadasimizin soruya verdigi cevap:

    > Yuksek.. Inanki oyle..

    Birsey dikkatinizi cekti mi ? Konu teknik ya da degil tartisiyoruz. Iki
    arkadasimiz da bu camianin agir toplarindan olmasina karsilik bir yuzde
    konusunda uyusmuyorlar.

    Yeni bir dagitim gerekli mi ? Gerekli ise neden ? Neler olmali ? gibi
    sorularda da neden uyusamadigimiz belli oluyor degil mi ?

    Ben insanlarin yeni bir dagitima ihtiyaclari var dedigimde de degisik
    bakislar ve elestiriler geliyor. Bu da son derece dogal. Bu tartismalara
    devam edeceksek (ki tartismak dogaldir, dozu kacirilmadigi surece bizi
    cozume goturebilir) birbirimizin fikirlerine saygi gostererek devam edelim.

    Bir koda parcasina bir satir daha ekleyenleri kucuk hedefleri olan kucuk
    insanlar olarak gormeyelim.

    Bol Linux'lu, hos sohbetler dilegiyle,
    Hoscakalin...

    C.Hakan POLATKAN