[linux-ileri] Re: tuhaf bir hata

---------

From: Fatih Ozavci (holden@siyahsapka.com)
Date: Tue 24 Feb 2004 - 13:05:28 EET

    Selam Dayioglu,

    Bu soz konusu olay ayni zamanda yerel bir guvenlik zayifligi (DOS),
    bugtraq arsivlerinde yada redhat advisory'lerinde goremedim...

    Deneyebilecegim tek redhat makinem var, o da bir universitenin
    firewall'u, su an test edebilir durumda degilim.... Ama benim LFS(gcc
    3.2.2 glibc 2.3.1 kernel (vanilla) 2.4.20) , Slackware 9.0, 8.0, Suse
    7.3, Suse 8.0, Suse 8.1 varsayilan kurulumlarda boyle bir hata
    vermiyorlar.... Elimdeki sistemlerden sadece LFS'te glibc'nin debug'ini
    strip etmemistim, onda da hata yok debug etmemin anlami yok.... Kernel
    debug zaten beni asar...

    Bence biraz da disaridakilere sor, Bugtraq, Pen-Test, Vuln-Dev ile
    Redhat listeleri mantikli olabilir. Hatta direk sen publish et acik
    diye, adamlar ayiklamak icin tirmalasin dursun :-)

    --
    Fatih Ozavci <holden@siyahsapka.com>
    IT Security Consultant