[linux-ileri] qmail sorunu

---------

From: Muhammed Soyer (ms@ges.net.tr)
Date: Wed 16 Apr 2003 - 09:33:49 EEST

    MErhaba,
        mail sunucumuz bir adrese mail atarken ilginc bir hata donuyor
    ..Sebebini bulamadim ..

    Hata asagida ..hataya bakaraktan benim posta sunucumdan yapilan bir spamdan
    dolayi bloklanmis olabilecegini dusundum ..ve kendimce soyle bir deneme
    yaptim

    mail sunucumdan karsi tarafin mail sunucusunun smtp portuna baglandim ve
    ayni maili oradan gectim ..bu sefer sorun vermedi ..benim mail sunucum
    bloklu olsa idi bunada izin vermezdi sanirim di mi ?

    <peulen@coxxnxxtxxcxxo.com>:
    Connected to 193.116.120.71 but my name was rejected.
    Remote host said: 500 Syntax error