[linux-ileri] Re: Qmail gonderilen mailler

---------

From: Php (php@kakalak.org)
Date: Tue 15 Apr 2003 - 22:40:49 EEST

    On Tue, 15 Apr 2003 11:00:11 -0700 (PDT), Ali "Çinkılıç wrote:

    >Merhaba; Qmail, vpopmail ( db mysql ) kullaniyorum.
    >Soyle bir sey yapmak istiyorum xx@mydomain.com dan giden maillerin
    >ayni zamanda yy@mydomain.com a gonderilmesini istiyorum yada baska
    >bir yere kayit edilmeside olabilir.
    >Ama bir sekilde xx@mydomain.com un gonderdigi mailleri bir yerde
    >tutman gerekiyor.
    >Acaba boyle bir sey mumkun mu? Tesekkurler
    >Kolay Gelsin

    sorunuza cevap degil, ozur...
    gelen mailleri .qmail dosyasi ile yonlendirebiliyorsunuz,
    bir kopyasini baska bi yere alabilirsiniz.

    ama ne yazik ki giden maillerin yedegini alamadim.
    qmail dokumantasyonunda bunun icin bi log
    ayari vermis. ancak o sizin istediginiz sey degil.

    detayli bilgi icin qmail configuration document
    saygilar.