[linux-ileri] tuhaf bir hata

---------

From: Burak DAYIOGLU (dayioglu@metu.edu.tr)
Date: Mon 14 Apr 2003 - 11:53:46 EEST

    Az once sans eseri karsilastim; bakalim buradan fikri olan cikacak mi...

    Redhat 7.3 calistiran bir intel makinaya baglandim. Sirasi ile asagidaki
    uc komutu islettim (neden diye sormayin, yanlislikla) ve sonuc asagidaki
    gibi:

    export TERM=xter
    export TERM=xterm
    export TERM=xter

    malloc: unknown:0: assertion botched
    free: called with already freed block argument
    last command: export TERM=xter
    Stopping myself...Connection to dayioglu.net closed.

    (Makina adini degistirdim).

    gdb ile soyle bir baktim, libc icerisinde gibi. libc-debug kullanmadigim
    icin symbolic debugging denemesi yapamadim; zaten basim cok da
    kalabalik.

    Deneyip kendi bilgisayarlarinda da gecerli olup olmadigini soyleyen,
    aciklama getirmeye calisan cikar mi?

    selamlar.

    --
    Burak DAYIOGLU
    Phone: +90 312 2103379      Fax: +90 312 2103333