[linux-ileri] Re: tuhaf bir hata

---------

From: Baris Metin (baris@metin.org)
Date: Wed 16 Apr 2003 - 14:41:01 EEST

    Selamlar,
    Tue, Feb 24, 2004 at 01:05:28PM +0200 , Fatih Ozavci :
    > Selam Dayioglu,
    >
    > Bu soz konusu olay ayni zamanda yerel bir guvenlik zayifligi (DOS),
    > bugtraq arsivlerinde yada redhat advisory'lerinde goremedim...
    >
    > Deneyebilecegim tek redhat makinem var, o da bir universitenin
    > firewall'u, su an test edebilir durumda degilim.... Ama benim LFS(gcc
    > 3.2.2 glibc 2.3.1 kernel (vanilla) 2.4.20) , Slackware 9.0, 8.0, Suse
    > 7.3, Suse 8.0, Suse 8.1 varsayilan kurulumlarda boyle bir hata
    > vermiyorlar.... Elimdeki sistemlerden sadece LFS'te glibc'nin debug'ini
    > strip etmemistim, onda da hata yok debug etmemin anlami yok.... Kernel
> [...]

    Benimde su anda kurcalayabilecegim bir Redhat elimin altinda yok. Yalniz
    sorunu bugun bir arkadasimin makinasinda gordum. Kisa bir sure icin
    bakma sansim oldu. Birkac C,Python hatta daha sonra bash programcigi
    yazarak test ettim. Anladigim kadari ile sorun glibc'de degil bash'de.

    Sanirim sorun RH'nin bash'e yaptigi yamalardan birinde. Hatta o sirada
    bash source rpm'ini indirme sansim oldu. Cok kisa bir sure icin
    bakabildim ama (Bero'nun 2002'de ekledigi) bir yamadan
    ,bash...-interpreter.patch vs. gibi bir yama, supheleniyorum...

    Eger bu gece bir partition ayarlayip RH9'u kurabilirsem ilgilenmeye
    calisacagim olmazsa bir(kac) gun sonraya :), daha once ilgilenebilen
    olur ise haber verirse sevinirim.

    iyi calismalar,

    --
    Baris Metin