Re: [Linux] php Linux HOst İhtiyaclarınız içi n

From: Husrev (wapper@gmail.com)
Date: Sun 06 Mar 2005 - 08:47:45 EET

Abluka KardeÅŸ,

Mail adresini hatırlıyor gibiyim, Ben MoLLa belki hatırlarsın..

Hosting ile ilgili ayrıntılara gelince, güvenli olması bir aralar
hacking işi ile uğraşmış birisinin hostu olduğundan belki biraz
güvenilir. Ancak, Ben olsam asla Security konusunda garanti vermezdim.
Çünkü her Allah'ın günü yeni birşeyler çıkıyor. Emin ol, hacking
konusunda belki savunma yapabilirsin ancak emin ol lamerlerden
korunmak çok daha zor.

Adamlar program yapmış 100-200 thread açıyor. Siteye normal browser
mış gibi giriyor ve cevapları da almıyor. Çok hızlı oluyor. Site 5
dakika ayakta durmuyor. Buna Cisco Routerlar bile engel olamıyor.
Neyse istersen temas kur benimle..

MSN : wapper@gmail.com

--
MoLLa