Re: [Linux] php Linux HOst İhtiyaclarınız içi n

From: Hakan POLATKAN (hakan@soulmaster.org)
Date: Sun 06 Mar 2005 - 05:53:38 EET

Merhaba,

Paz 06 Mar 2005 04:55 tarihinde, AbLuKA AbLuKA şunları yazmıştı:
> ona gore guvenliği alırız benim kastım serverdan dogabilecek her turlu
> hacked için garantimiz var kullanıcının sakarlıgından dogabilecek bişey le
> ilgilenmiyoruz meal(hiç bir remote buffer overflow yemiyor kendim denedim
> 2.listpath atıp adam ftp vs alamaz permission alt klasore inmesine izin
> vermez ve bi çok şey )

Guvenlik konusunda %100 diye bir basarim soz konusu olmadigina (olamayacagina)
gore garanti verirken bir hayli cesur davraniyorsunuz.

Guvenligin buffer overflow konusundan ya da ftp sunucusunun yapilandirma
dosyasina "DefaultRoot ~" yazmaktan ibaret olmadigini hatirlamak lazim.

Bir yerlerden azar isitmeden bu konuyu sonlandiralim. :)

Calismalarinizda basarilar dilerim.

Saygilarimla,
Hakan POLATKAN

-----