Re: [Linux] php Linux HOst İhtiyaclarınız içi n

From: Yasin EROL (yasinerol@gmail.com)
Date: Mon 07 Mar 2005 - 12:22:35 EET

Merhabalar

ddos veya farklı bir saldırıda yapılan ataklarda sistem atak
bitinceye kadar etkisiz kalıyor. frewall engelliyor fakat sistem
calısmıyor. adsl ise adsl down gozukuyor. up oldugu zaman tekrar
ataklardan down olabiliyor.
farklı bir ip verildiginde ise tekrar bu ip ye saldırı oluyor

bu normalmi acaba. nasıl bir onlem alınmalı.