Re: [Linux] php Linux HOst İhtiyaclarınız içi n

From: AbLuKA AbLuKA (c_w_abluka@hotmail.com)
Date: Sun 06 Mar 2005 - 04:55:30 EET

musterilerin kendi sitelerinde yapabilecekleri kodlama hatalarından ben
sorumlu değilim saten herhangi bir hack girişimini loglardan takip edip
anlayabiliyoruz musteri ayrıyeten security desteği isterse kodları inceleriz

ona gore guvenliği alırız benim kastım serverdan dogabilecek her turlu
hacked için garantimiz var kullanıcının sakarlıgından dogabilecek bişey le
ilgilenmiyoruz meal(hiç bir remote buffer overflow yemiyor kendim denedim
2.listpath atıp adam ftp vs alamaz permission alt klasore inmesine izin
vermez ve bi çok şey )

ddos kapsamlı bişey tamamıyla engellenebilecek bir şey değil ama yeteri
kadar korumamız mevcut misal
eleman eline antirusu geçirip saldıramaz