Re: [Linux] php Linux HOst İhtiyaclarınız içi n

From: Hakan POLATKAN (hakan@soulmaster.org)
Date: Sun 06 Mar 2005 - 04:08:45 EET

Merhaba,
saldirganlar "ard arda a get" yapmadan da ddos saldirisi yapabiliyorlar diye
duymustum. GET metodu icin TCP baglantisi kurmak gerekmiyor mu ? Ben mi
yanlis duydum ? UDP ustunden gelebilecek saldirilar ile de ddos yapilamaz
mi ? (mesela trinoo)

Gerci siz benden iyi biliyorsunuz, bir de snort'a danismak lazim...

Bir de sunu merak ediyorum. Musterilerinizin hazirladiklari kodlari gozden
geciriyor musunuz ? Genelde insanlar kendi islerini kolaylastirmak icin
kontrol paneli tarzinda uygulamalar hazirliyorlar. (veri girisleri vs.
[haber, dosya upload gibi...]) Panel hazirmasalar bile olaya interactive
birseyler katabilmek icin bile ufak tefek kodlar yaziyorlar. Bu kodlardaki
aciklardan dolayi siteleri "hacklenmis susu" verilebilir sanirim. Bu durumda
ne yapmayi dusunuyorsunuz ?

Saygilarimla,
Hakan POLATKAN

-----

Paz 06 Mar 2005 00:30 tarihinde, AbLuKA AbLuKA şunları yazmıştı: