[Linux] mozilla-firefox neden yavas aciliyor

From: Emre Kadıoğlu (kadiogluemre@gmail.com)
Date: Sun 06 Mar 2005 - 03:57:26 EET

Merhaba,

Debian-2.6.10 sarge kullanıyorum. Mozilla-firefox ilk yüklendiğinde
gayet hızlı açılmasına rağmen artık openoffice ten sonra en yavaş
açılan programlardan biri oldu. dpkg-reconfigure mozilla-firefox,
apt-get --reinstall install mozilla-firefox yaptım cache'i temizledim
hiç bir şey değişmedi thunderbirde de firefox ta ilk yüklediğim zamanki
gibi açılmıyor ilk yüklediğimde nautilus gibi direk tıklayınca
açılıyordu şimdi nerden baksanız bir 6-7 saniye geç açılıyor. "O kadar
da bekle lan işte ne sabırsızsın" diyebilirsiniz ama nedenini merak
ettiğimden soruyorum öyle çok yavaş açılıyo diye şikayet ettiğimden değil ;)

öneriler?