Re: [Linux] php Linux HOst İhtiyaclarınız içi n

From: AbLuKA AbLuKA (c_w_abluka@hotmail.com)
Date: Sun 06 Mar 2005 - 00:30:48 EET

serverimizdeki sitelerden herhangi birine saldırgan ard ard a get yapıp
sunucuyu yorup bir sure sonra servis dısı bırakması saldırısına ddos denir
flood ise aynı kapıya çıkıyor ama daha farklı
bunu saglamak epey zamanımızı aldı snort adında bir paket var bilmiyorum
duydunuzmu o ve daha bir çok programla bunu sagladık

kısaca benim kendime en çok guvendiğim nokta security benim hostumdaki bir
site hacklensin parasını ve yitirilen itibarin zararını ben karşılaşayacagım