[linux-baslangic] Re: html - php editoru

---------

From: Baris Ozyurt (baris@tuxworkshop.com)
Date: Fri 09 May 2003 - 09:34:14 EEST

    WYSIWYG editorleri cogunlukla HTML ve diger mark-up dillerini bilmeyenlerin
    web tasarimi icin kullandigi araclar gibi gorunse de, isi web tasarimi olan
    profesyonellerin ihtiyac duyduklari bir yazilim. Gun icinde surekli web
    sayfalari yapmakla ugrasiyorsaniz bu tip yazilimlarla hizinizi artacaktir.

    Maalesef Linux altinda calisan Mozilla Composer ve CoffeCup ultra wizardli
    web dizayn araci disinda bulunmamakta, ya da henuz ben bulamadim.

    Bununla birlikte, Wine Microsoft Frontpage2000 'i ve Macromedia Dreamweaver'
    i calistirabiliyor.

    Sevgiler,

    Baris Ozyurt