[linux-baslangic] Re: html - php editörü

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Thu 08 May 2003 - 23:57:10 EEST

    09 May 2003 00:32:05 +0300 tarihinde oguzeren <oguze@turk.net> soyle yazdi:

    > html yazmak icin mozilla composer, quanta ve bluefish'e kisaca goz
    > gezdirdim. Sanirim tek wysiwyg edit=F6r mozilla composer. Onun disinda
    > quanta gayet basarili; ancak bluefish'i kullanisli bulmadim.
    > mozilla composer'da ise php dosyalari edit etmenize izin vermiyor.
    > sizlerin tercih ettigi edit=F6rleri kisa gerekceleriyle ogrenmek
    > istedim.
    Bluefish kullaniyorum. Hafif ve hizli. Opsiyonlarla oynanarak
    ehlilestirilebiliyor.

    wysiwyg (what you see is what you get -- ne goruyorsan o elinde olur) html
    editorlerini oldum olasi sevememisimdir, cunku asla gordugun sey browser'da
    gordugun sekilde gozukmez (what you see is what you don't get) ve mutlaka
    kodu elle duzenlemek gerekir. onu yaptiktan sonra da ben ne anladim wysiwyg
    muhabbetinden...

                                   Doruk

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
    Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694